Gorące słońce, śpiew ptaków, szum drzew…no własnie… już poczuliśmy wakacyjny klimat, dlatego też zaprosiliśmy rodziców na zajęcie otwarte, które było naszą podróżą do Krainy fantazji. Dzieci na początku „wycieczki” poznały Lolika, którego uwięziła zła czarownica, a my żeby go uwolnić musieliśmy wykonać różne trudne zadania. Jechaliśmy pociągiem do lasu, w góry, nad morze. Nauczyliśmy się pakować na wycieczki. Zwiedzaliśmy wspólnie z rodzicami Krainę Tańca-Połamańca, gdzie radośnie wirowaliśmy po całej Sali. Przebyliśmy pieszą wędrówkę do Krainy Matematyki, gdzie mieliśmy wykonać 3 zadania. No i dzięki naszej ciężkiej pracy oraz dzięki naszemu sprytowi uwolniliśmy Lolika!!!!!!!! Lolik zostawił dla nas list, w którym poinformował nas, że wraca do rodziców i jest bardzo szczęśliwy. Życzył nam udanych wakacji oraz zostawił słodki poczęstunek w podziękowaniu za pomoc. A my po dłuuuuuugiej i męczącej podróży odprężyliśmy się z rodzicami podczas „masażyku”. Ale było miło!!!! To była niezapomniana podróż i wrażenia…

Galeria

Przejdź do treści Przejdź do menu